søndag 5. juni 2011

Ønskedrømmen!

Fredag 27.05 fikk jeg en mulighet til å være produksjonsassistent på innspillingen av ønskedrømmen!
Jeg, Tor-Håkon og Martin fikk beskjed om å møte opp kl. 11.30 ved kirketorget, og der måtte vi vente litt før vi fikk møte produksjonsteamet.
Etter litt kom alle, og noen av oss ble satt i gang med å lage gaveposer til gjestene som skulle være i bryllupet som var den ene drømmen! Deretter ble jeg sendt ned kopisenteret for å hente noen kopier, og dro videre til smeltehytta der festen skulle være. Der hjalp jeg til med det som trengtes, og delte ut gaveposene til gjestene da de ankom.
Etterhvert fikk jeg lov til å hjelpe til med kamerautstyret, og sette opp det til de skulle spille inn en scene. Den ene kameramannen var veldig hyggelig og fortalte meg ting om utstyret slik at jeg følte at jeg lærte litt av det.
Jeg fikk også være med da de spilte inn scenen, og det var kjempe spennende å se hvordan alt gjøres bak kameraet. Alt som skal til for alt det skal bli mulig osv.
Det ble en lang dag for meg. Jeg jobbet fra 11.30 - 21.30. det ble ikke en eneste pause, så jobben tok på. Det ble en lang og slitsom, men veldig lærerik dag! Så takk for muligheten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar